De Friesland zorgpremie 2017

de friesland zorgpremie 2017

de friesland zorgpremie 2017Zorgverzekeraar De Friesland, onderdeel van Achmea, heeft vandaag haar zorgpremie 2017 publiekelijk gemaakt. Deze komt uit op een stijging van 8,45 euro per maand op de restitutiepolis. Volgens De Friesland is deze premiestijging ook ingeperkt door de inzet van de reserves om de prijs te drukken. Wij zijn wel heel benieuwd wat de rest van de Achmea groep gaat doen met de prijs van haar zorgpremie? Naast de stijging van het basispakket, stijgen de prijzen van de aanvullende polissen ook mee met gemiddeld 8 procent.

Welke polissen heeft De Friesland 2017:

De Friesland heeft de voor het komende zorgseizoen net als vorig jaar drie verschillende polissen:

  • Zelf Bewust Polis, vanaf 99,95 per maand (naturapolis)
  • Alles Verzorgd Polis, vanaf 114,95 per maand (naturapolis)
  • Vrije Keuze Polis, vanaf 120,50 per maand (restitutiepolis)

Verder heeft  De Friesland in 2017 een tweetal aanvullende polissen laten vallen namelijk die voor de zorgprofessionals. Wel houden ze nog een zestal polissen over welke u kunt bekijken op de pagina van De Friesland zorgverzekering. Hier kunt u een actueel overzicht vinden van de prijzen en een de belangrijkste inhoud van de aanvullende pakketten.

De Friesland afsluiten via ZorgverzekeringWijzer

Ook zorgverzekeraar De Friesland kunt u afsluiten via ZorgverzekeringWijzer. Indien u start met de zorgvergelijker dan kunt u de wensen aangeven die het beste aansluiten op uw levensstijl. Aan de hand van diverse variabelen welke u zelf aangeeft in de vergelijker komt dan de beste zorgverzekeraar eruit die aansluit op die specifieke wensen.  De Friesland is de zesde zorgverzekeraar die haar prijzen bekend heeft gemaakt en we hebben er nog een aantal te gaan. U kunt het beste nog even wachten tot 19 november om te starten met je zorgverzekering vergelijken.

 

Last Updated on 11 maart 2020 by Frans Kooning

Oprichter van ZorgverzekeringWijzer.nl, gespecialiseerd verpleegkundige van beroep. "Een website moet gemaakt zijn voor de patiënt (consument), dat laten we dan ook terugkomen op alle vlakken. Wij volgen al het laatste nieuws op de minuut, en delen dat graag met u!"

Heeft u vragen of tips, u kunt mij bereiken per e-mail.